top of page

כלי קרמיקה בהזמנה אישית

כלי קרמיקה בעיצוב אישי לשלל מטרות

מבקשים להזמין כלי קרמיקה בעיצוב אישי, שהינם מותאמים באופן מלא לצרכיכם?

במפעל הבוטיק Stain תזכו במענה שלם עם כלי קרמיקה בהזמנה אישית בעבודת יד, המסופקים בכמויות גדולות לחברות, מעצבים ולקוחות נוספים, לצד תכנון ופיתוח של מוצרים, רעיונות ופרויקטים מיוחדים בקרמיקה.


כלי קרמיקה ייחודיים בהתאם לצורכי הלקוח

ביכולתנו לספק בהזמנה אישית מגוון רחב של כלי קרמיקה בכל כמות ובשלל סוגים, גדלים, צורות, צבעים וסגנונות עיצוב. את הכלים נדאג לפתח ולייצר בהתאמה אישית יחד עם הלקוח, תוך בחינה מעמיקה של ייעוד הכלי, קו הגשתו, הקהל שעבורו הוא מיועד וכדומה.


כמו כן, ביכולתנו לייצר כלי קרמיקה יפים ואיכותיים במגוון טכניקות מסורתיות וחדישות, החל משימוש באובניים ויציקות ועד שימוש במדפסות תלת ממד וחיתוכי לייזר. כמו כן, אנו יכולים לפתח חומרים וגלזורות ייחודיים לכלי קרמיקה מבוקשים. מעבר לכך, אנו מספקים כלים נוחים, קלי משקל ומאוד שימושיים, שניתן לנקותם ביד או במדיח ולעשות בהם שימוש במיקרו או בתנור.



כלי קרמיקה בהזמנה אישית למגוון לקוחות וצרכים

חברתנו מספקת כלי קרמיקה לפי הזמנה בכמויות גדולות למגוון רחב של צרכים וקהלים, הכוללים בין היתר:

  • חנויות לעיצוב הבית - אנו עובדים עם חנויות בוטיק לעיצוב הבית המבקשות להוסיף לקולקציות שלהן כלי קרמיקה מיוחדים בעיצוב שמתאים לקו ולסגנון העיצוב של המקום, שיכול להיות למשל קו עכשווי, כפרי, מעודן, יוקרתי ועוד.

  • מיתוג עסקים - יש באפשרותנו לספק לעסקים כלי קרמיקה ממותגים בעבודת יד עם לוגו ושם העסק. את הכלים ניתן לייצר עבור בית העסק עצמו וכן כמתנות ללקוחות העסק ועובדי החברה, וניתן להעניקם בירידים, תערוכות, חגים, ימי חברה ועוד.

  • מעצבים - אנו יוצרים עבור מעצבים סדרות מיוחדות של כלי קרמיקה בעיצוב המתאים לקו שלהם. הכלים יכולים להיות למטרות שימושיות כמו כלי מטבח או עציצים, או למטרות נוי.

  • מסעדנות ואירועים - כחלק מייחוד ומיתוג של מסעדה, בית קפה, פאב, אולם אירועים או חברת קייטרינג, אנו יוצרים כלי אוכל והגשה ייחודיים למקום, שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר, ושיתאימו לאופי ועיצוב המקום או העסק.

  • אירוע פרטי - למתכננים אירוע פרטי גדול ניתן להזמין כלי קרמיקה מיוחדים, למשל אגרטל או עציץ לסידור פרחים או צמחים שעל השולחנות או כשי קטן לאורחי האירוע.




מגוון כלי קרמיקה לפי הזמנה

אנו מספקים כלי קרמיקה שונים ומגוונים לפי הזמנה, מותאמים באופן מלא לצרכי ובקשות הלקוח. הכלים כוללים למשל:

  • כוסות - כוסות וספלים מקרמיקה בגדלים שונים, המתאימים למשל לשתיית קפה, תה ואספרסו. הם מוצעים בשלל גוונים וצורות עיצוב עם צבע אחד או יותר, איור ייחודי של פרחים ועוד.

  • צלחות - צלחות בשלל מידות המוצעות גם כסטים הכוללים צלחת בינונית למנה ראשונה, גדולה למנה עיקרית וקטנה לקינוח. הצלחות מסופקות בעיצובים שונים החל מקו נקי, אלגנטי ועכשווי ועד לצלחות פרחוניות ומצוירות.

  • קערות - מגוון סוגים וגדלים של קערות מעוצבות ומיוחדות, לרבות קערות למרק וקערות גדולות לסלטים ותבשילים.

  • תבניות אפייה - מבחר תבניות אפייה מעוצבות מקרמיקה, עגולות או מלבניות.

  • עציצים – עציצים במידות וגדלים שונים, החל מעציצים קטנים עם תחתית ועד לעציצים גדולים ומאסיביים.

  • עוד מגוון מוצרים נוספים - יש לנו אפשרות לייצר עוד מגוון כלי קרמיקה, כמו אגרטלים מעוצבים בסגנונות וגדלים שונים, כלי משחק שולחניים יפים ומיוחדים, ועוד.


להזמנת כלי קרמיקה בעיצוב באישי ישירות דרך האתר של Stain - לחצו כאן.


bottom of page