top of page

כלי קרמיקה מעוצבים

כלי קרמיקה מעוצבים למטבח ולבית

כיום מושם דגש רב על עיצוב הבית, ולכן אנשים רבים מבקשים למטבח ולביתם בכלל כלים מעוצבים ומיוחדים מחומרים שונים. בין החומרים בולט הביקוש לכלי קרמיקה מעוצבים כפי שמציעים באתר של מפעל הבוטיק stain, בו מעצבים ומייצרים מגוון כלי קרמיקה למטבח ולבית בעבודת יד מושקעת, מיוחדת במינה.


כלי קרמיקה יפים, קלים ומרעננים

במפעל הבוטיק שלנו מתמחים בייצור כלי קרמיקה מעוצבים, בעבודת יד רעננה וקלילה. אלו כלים בעלי עיצוב ייחודי, עכשווי, קלי משקל ושימושיים, שניתן לשטוף אותם במדיח ולעשות בהם שימוש בתנור ובמיקרו. כמו כן, הכלים מסופקים באריזות ירוקות שניתן לעשות בהן שימוש חוזר, עם מארזים מקוריים מפח מעוצב שמעניק למעשה עוד כלי יפה ושימושי לבית ולחצר.




כלי קרמיקה המיוצרים בטכניקות שונות

כלי הקרמיקה בעבודת יד מיוצרים על ידינו בטכניקות מגוונות, המשלבות שיטת מסורתיות לצד שיטות עבודה מתקדמות. למשל, אנו יוצרים כלים בשיטות מסורתיות של אבניים ושל יציקות, ואילו בשיטות עכשוויות אנו משלבים עבודה עם חיתוך בלייזר ומדפסות תלת ממד. זאת לצד פיתוחים וטכניקות מיוחדות פרי יצירתנו, הניכרים למשל בגלזורות ובחומרים בהם אנו עושים שימוש.


מעבר לכך, כל כלי שיוצא תחת ידינו הוא מיוחד במינו, ולמעשה אין שני כלים זהים לגמרי אחד לשני. יכולים להיות ביניהם הבדלים דקים בגוונים, במידות, במרקמים, וכן באופן נזילות הגלזורה וכדומה.


מבחר עשיר וייחודי של כלי קרמיקה

באתר שלנו תיהנו ממבחר איכותי וייחודי של כלי קרמיקה מעוצבים למטבח ולבית, בשלל סוגים, סגנונות עיצוב וצבעים. סוגי הכלים כוללים צלחות קרמיקה, כוסות וספלים, קערות מרק, קערות גדולות, תבניות אפייה, עציצים ואגרטלים. כלים אלו מעוצבים בסגנונות שונים ויכולים להיות למשל בקו נקי ומודרני, כלי קרמיקה פרחונים בקו מעודן, שמח וייחודי, או כלים מסגנון כפרי מחוספס וטבעי. כמו כן, כלי הקרמיקה מיוצרים על ידינו בצבעים ומרקמים שונים עם כלים, כוסות וצלחות קרמיקה צבעוניות בשלל גוונים וגלזורות, כולל כלים וצלחות קרמיקה מצוירות פרי עבודה משותפת עם אומנים ומאיירים ישראלים.



כלי קרמיקה שהם לא פחות מיצירת אומנות

כלי הקרמיקה בעבודת יד שאנו מייצרים הינם למעשה יצירות אומנות מקוריות וייחודיות, פרי ידינו או תוצר של שיתוף פעולה עם אומנים ומאיירים ישראלים, שעבודתם מוצגת בעיקר בעיטורי כלי הקרמיקה. למשל, יש לנו כלים שעוטרו על ידי המעצבת, מדריכת סיורי הליקוט והמאיירת אילנה שיצרה את שנה בגינה. כמו כן, יש לנו סדרה מוגבלת וייחודית של אגרטלים שנוצרו בשיתוף פעולה עם רונה גלעדי וואנו, בעלי איורים של טרקטורים בניחוח של המושב. זאת בנוסף לכלים מסדרת ילדות של המאיירת גל קלומק המציגים את נוף ילדותה במושב, וכן סדרת החורף של המאיירת והקרמיקאית יערה לייטר, עם דמויות מעודנות מלאות בחן וקסם.



כלי קרמיקה למגוון צרכים וקהלים

הכלים שאנו מייצרים ומוצעים למכירה באתר פונים לקהל לקוחות פרטי ומקצועי. לקוחות פרטיים יכולים לקנות כלי קרמיקה כפריטים בודדים או בסטים לעצמם או כמתנה ייחודית ומרשימה לחברים ובני משפחה. לקהל העסקי, המוסדי והמקצועי ביכולתנו לספק כלי קרמיקה בכמויות גדולות והם יכולים להיות גם עם עיצוב ייחודי, לרבות הוספה של שם העסק. את הכלים ניתן להעניק ללקוחות כמוצרי קד"מ באירועים שונים, כמו תערוכות או ירידים, להעניק לעובדי החברה כמתנת חג, או לספקם ככלים ממותגים לעסק עצמו. את כלי הקרמיקה יכולים להזמין גם מעצבי פנים, בעלי חנויות לעיצוב הבית וכדומה.


להזמנת כלי קרמיקה למטבח ולבית בעבודת יד בעיצוב ייחודי, ישירות דרך האתר של Stain - לחצו כאן.


bottom of page